Neverjetno kaj vse človek najde, če malo surfa po netu. Poleg obilice vaj za nemščino, ko so lahko v različnih formatih (pdf), on-line vaj, sem našla en privaten Podcast,ki vključuje različne in zelo raznobarvne  teme iz Nemčije, besedila pa so govorjena. Vsaki MP-3 epizodi je dodan celoten tekst. Osebi, ki bere te tekste, je ime  Annik.  Govori počasi in razločno, tako, da lahko v miru sledimu tekstu, če pa je kaj neznanega,  lahko to tudi preberemo.Jaz sem poslušala kar nekaj teh epizod, in sem ob poslušanju uživala. Razumela sem večino besed, razumela sem tekst kot celoto, in sem bila kar zadovoljna s svojim znanjem nemščine, naučila sem se nekaj novih besed,zelo fajn. Priporočam vsem, ki jim je nemščina všeč, ki jih fascinira in ki bi radi izpopolnili svoje znanje in ga nadgradili.Spodaj si lahko ogledate eno tako epizodo, lahko pa jo tudi poslušate.

Episode hier herunterladen
Text hier als PDF herunterladen